Методичне об'єднання учителів української мови та літератури Маловисківської ЗШ №3 І-ІІІ ст.
пʼятниця, 15 травня 2015 р.
вівторок, 28 квітня 2015 р.
субота, 18 квітня 2015 р.
неділя, 12 квітня 2015 р.
А чи знаємо...
Коли на Великдень поверталися зі свяченим до своїх домівок, господар хати з кошиком ставав на порозі і казав тричі: «Христос воскрес». А вся родина, сім'я хором відповідала: «Воістину воскрес». Великодній сніданок розпочинається молитвою. Після молитви батько родини бере свячене яйце і ділить його на стільки частин, скільки присутніх за столом (залишаючи окремо на тарілці і для померлих з родини) Іноді починали з розрізання святої писанки на стільки частин, скільки було членів родини. Кожен мовчки з'їдав свою частину, а далі вже обідали холодцем, свининою, ковбасою, завершуючи трапезу паскою. Починали святкову трапезу і з паски. Перш за все зрізали з неї верх - і давали корові, щоб було багато молока, або ж зберігали до часу, коли корова буде телитися. Після обіду належало не пити води години дві - тоді і в полі під час жнив не будуть хотіти води. Дехто лише трошки cпробувавши свячених страв, бігли знову до церкви і дзвонили у церковні дзвони - вірили, що у нього тепер добре буде родити пшениця або гречка. Дзвін на Великдень має особливу силу, що здатна вилікувати й допомогти в здійсненні бажань. Крім того в церковні дзвони у святкові дні міг вдарити кожен бажаючий...
пʼятниця, 10 квітня 2015 р.
Інтернет - конференція «Розвиток і функціонування української мови в роботі закладу»

Відмінник
освіти, старший учитель
вищої
категорії Хлопенко Л.М.;
учитель
– методист вищої
категорії
Нестеренко С.С.
Про виконання заходів щодо
розвитку і функціонування
української мови у
Маловисківській ЗШ № 3 І-ІІІ ступенів
Кіровоградської області
З метою подальшої активізації роботи, пов’язаної з
практичною реалізацією статей 10, 11 Конституції України щодо розвитку і розширення сфери
функціонування української мови як державної в усіх сферах суспільного життя, розроблені заходи щодо розвитку і функціонування
української мови. У 2014-2015 навчальному році у школі
навчання програми викладається
українською мовою.
З метою поглиблення, удосконалення знань з української
мови та літератури, прищеплення любові до предмета в школі працюють творча лабораторія вчителів-словесників
(вивчення письменників рідного краю) – керівник Чабан Л.Г., гуртки
«Околиця»(народознавчий напрямок) – фундатор Нестеренко С.С., «Світанок»
(літературознавчий напрямок) – керівник Давидова Л.П., творча група вчителів
світової літератури – керівник Заводова З.В.
Поглиблено
рідну мову та літературу вивчають учні 10–А та 11-А класів. Відповідно
до п.2. різними напрямами україномовного спрямування охоплені всі
учні школи. Навчальний заклад забезпечений
комп’ютерною технікою та виходом до Міжнародної інформаційної
мережі Інтернет.
Творчі
знахідки учителів української мови і літератури висвітлюються в інформаційних
мережах Інтернет («блог ШМО «Мистецтво і майстерність» - svetyyy.blogspot.com», «Класна
оцінка», «блог Нестеренко С.С. «Траєкторія творчості» - svetyyyy.blogspot.com», «блог БорейкоО.В. - «oooooogggga.blogspot.com», «сайт Прокопової Т.В.
- «osobistij-sajt-prokopovoji-t-v.webnode.com.ua».
Інтернет - конференція «Розвиток і функціонування української мови в роботі закладу»
Відмінник освіти, старший
учитель
вищої категорії Давидова Л.П.;
старший учитель вищої категорії
Чабан Л.Г.
Переосмислення процесу навчання і виховання
національної свідомості мовної особистості на уроках
української мови з ціннісних позицій
Відродження України неможливе без
пробудження національної свідомості українського народу, насамперед молоді. Тому особливе занепокоєння
викликає відсутність у більшості юнацтва
усвідомлення себе як частини народу, співвідношення своєї діяльності з інтересаминації. Зарадити справі може створення такої
системи освіти, яка виховувала б
національно свідомих
громадян України. Повага до своєї
Вітчизни починається з рідного слова, літератури,
історії рідного краю.
Великий український педагог К. Ушинський
про любов до своєї Батьківщини говорив наступне: «Візьміть, наприклад,
будь-якого швейцарця: він пише рідною мовою, абсолютно правильно говорить ясно
і чітко, порозмовляйте з ним про Швейцарію, і він здивує твердим і надзвичайно
детальним знанням своєї Вітчизни. Він не
тільки відмінно знає її міста і містечка, її ріки, джерельця, її гори і
підгір’я, фауну і флору, а й навіть більш-менш відомі руїни і пов’язані з ними
легенди. Те ж саме помітите ви і в маленьких німців,
англійців, а ще більше
в американців».
Це написано 135 років назад, але для України актуально і сьогодні.
Підписатися на:
Дописи (Atom)